Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vecka fyrtiofyra

Ja snart är höstlovet slut tråkigt nog. Det har gått som hejsan. Inte bloggat sen i måndags och inte har man hunnit göra det heller. Tisdags städa jag och ändra om lite lätt i mitt rum, gjorde tex ordning bland alla mina kläder och fixa så jag fick större plats med allt. Åkte därefter till Gekås och köpte lite grejer. Onsdag åkte vi till en liten symaskinsbutik och titta på overlockar då jag är intresserad på att köpa en, eller få en del som julklapp kanske. Hämta Mikaela som sov två nätter och åkte hem för någon timme sedan.

Lite snabbt bara vad jag gjort, vad har ni gjort på lovet?







MW designs

skulle vara trevligt med en overlock :)

Skrev detta: 2011-11-05 / 08:27:04
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback