Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Helgen som gick


Maryna Linchuk by David Roemer for Vogue Mexico November 2011

Himla härligt att det nu är lov. Man som inte ens har hunnit tänka sig och längta till höstlovet som man gjorde i grundskolan. Allt går så fort framåt, fullt upp hela tiden!


I lördags gjorde jag som sagt högskoleprovet. Fem prov från halv nio till halv fem. Dagen gick ovanligt fort, man hade ju sådan tidspress under proven och vad mer ska jag säga? Gick la inte heller så jättebra, eftersom det var SJUKT svårt. Man kan ju inget annat än att skratta åt uppgifterna som är näst intill omöjliga att lösa och för den delen fatta! Haha nä...

Hem direkt efter, packa och gjorde mig i ordning för kalas hos Mikaela som jag sovde över hos till idag. Längesen, så va på tiden gumman ♥

Imorgon, trots att man har lov så åker jag nog ändå in till stan/textilen och jobbar ;)







Matildaz

gick nog säkert bra :)

Skrev detta: 2011-10-31 / 18:27:43
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/
Blopparna - Alexandra

Älska Vouge!

Skrev detta: 2011-11-02 / 23:08:09
Blogg/Webbsida: http://blopparna.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback