Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mer info om modevisningen


      Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir, ska absolut fortsätta som jag gör :)

               När det gäller modevisningen så kan jag naturligtvis berätta lite om den för er alla. Det jag vet än
               så länge i alla fall. 

               Jag kan ta det från början! Går estet-textil på gymnasiet där man syr kläder till modevisningen i
               alla tre åren. Dock så är det mer mönsterkonstruktionsinlärning och andra textilkurser under ettan
               och tvåan, så man gör mest kläder till modevisningen i trean.
               
               Modevisningen är en återkommande show varje år där de är treorna som visar vad de
               skapat under sina år
, ni kan se under kategorin: visningar/studieresor, tre tidigare
               modevisningar av det årets studenter.

               Och nästa gång är det äntligen vår tur! Modevisningen är i staden Varberg på västkusten.
               Tidigare visningar förutom en har varit i en speciell lokal. Vi har dock funderat med att komma
               med nåt nytt och större, och gått och tittat på flera alternativ att hyra. Så det kan hända att vi
               kommer med en förändring, men det får vi se eftersom den saken inte är klar än.

               Men en sak är säker, den 26 april 2012 smäller de! Så boka in den kvällen (två visningar,
               med sex designers) om ni är intresserade! Mer information om modevisningen kommer allt
               efter som.

               Tack för frågan! Har ni fler frågor kring detta kanske så får ni väldigt gärna ställa dom här under.











Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback