Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tolfte


Behind the Scenes by Elodie Chapuis at Elie Saab Spring 2012

Har idag vart hemma på grund av jobbig förkyldning plus att man var tvungen att gå till tandläkaren denna onsdag. Har även passat på att skissat färdigt alla skisser till mitt projektarbete, om hur min gala/balklänning ska se ut! Imorgon är det meningen att överdelsmönstret ska vara klart, sen så kommer det en snubbe med massa tyg också som man ska kolla på. Och på tal om de så fick jag idag även hem lite tygprover på denna projektarbetesklänning, får snart åka iväg och köpa!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback