Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hos Djurdoktorn

Var hos veterinären igår med vår ena katt som det aldrig varit nåt problem med. Han har nämligen ett rött öga, så vi åkte för att ta reda på vad de var med det. Visade sig att han hade en inflammation i både hornhinnan och regnbågshinnan, min lilla stackare! Så nu blir han behandlad med fyra olika sortsers medicin, tabletter och ögondroppar som ska tas flera gånger om dagen. Rätt allvarligt, så vi får verkligen hoppas att detta kommer hjälpa! I övrigt var han en duktig pojk hos doktorn, det värsta var nog att åka bil för första gången..

Mycket fjäsk för dig nu min lilla ängel, då han nu ligger inne jämte mig och gosar med min arm. Älskar dig! 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback