Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mobilköp

Förra helgen fick man ett bra erbjudande på en mobil på expert och utan att titta på vad det var för någon, och utan att titta runt på andra så åkte vi dit. En liten stund senare kom jag ut med en låda i handen! Blev ett spontanköp på en Sony Ericsson Xperia Neo - MT15i Blue Gradient.

Var på tiden att jag köpte en ny, då min gamla var 5-6 år och höll på att lägga ner helt.



          Med bland annat:

  • 3,7-tums pekskärm
  • 8,1 megapixel kamera med blixt & autofokus
  • HD-filmning
  • Bildstabilisator
  • Anslut till TV:n via HDMI-uttaget
  • Android
  • Radio                                                                                            - enkelt sagt, en jävla bra mobil!!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback