Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Roliga delen kvar


Merle Bergers by Leo Krumbacher for Grazia Germany

Nu har man bli kvitt de "jobbiga" lektionerna på veckan.
Hade textil innan i eftermiddags, då jag sydde passpoalbakfickor på mina byxor. Så nu börjar det likna nåt! Inte så jättemycket kvar och fina blir dom :)
Imorgon har jag körlektion enbart och åker nog sedan hem och påbörjar mitt projektarbete så smått. Därefter på fredag har jag textil hela dagen igen och då blir det mer byxsömnad, så då får vi se ytterligare hur långt jag kommer! Så himla kul de är!







Jennilie

Sv: Ja visst var tavlorna snygga :) De hade så många att välja bland men tillslut blev det de där två och jag ångrar mig inte för fem öre!

Skrev detta: 2011-09-14 / 23:05:44
Blogg/Webbsida: http://dayswithjen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback