Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hösten är här


Sasha Pivovarova for Reserved Fall 2011

Nu har man gått och blivit sjuk också, förkylning. Jag är ju inte precis ensam heller, många som är det nu. Trots det pallade jag mig till skolan ändå. Som har för övrigt kommit igång lite nu fastän man knappt fått några läxor än, skönt om det förbli så också. Dessutom går ju veckodagarna så fort förbi! Rätt "sorgligt", men sant. Antar att det är för att man har så roligt, eller hur?!

Imorgon går de inställda textileftermiddagarna igång. Då kommer jag sy ihop ett par byxor, spännande! :)
Och visst är hösten här nu? Förkylning, regn och blåst, det kan inte bli mer höst än att löven ska falla och bli röda!







Bella

Tack snäll du är :) Ja dom klänningarna är hur fina som helst :) kram

Skrev detta: 2011-09-06 / 18:05:00
Blogg/Webbsida: http://belladavis.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback