Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Två dagar kvar till modevisning!

Oooh herregud! Två dagar kvar!!!

Som tur är, är alla plagg färdigsydda. Satt som ni läst hela påsklovet och i veckan som gått gjorde jag färdigt det sista plagget. Därefter småfixat och planerat. Redigerat lite bilder, gjort bildspel som ska visas på modevisningen och en snabbgenomgång av mitt projektarbete även på bildspel, programbladet är färdigt och uttryckt. All musik är inskickad till DJ, haft sista modellträningen med ombyten. Fått ledigt imorgon för att få allting klart, ska gå på stan och köpa saker till styling och se så allt är redo för den stora dagen, osv.

Imorgon, onsdag har man tyvärr nationellt prov i svenska B på 5 timmar också, så det ska man också hinna förbereda sig till :O På kvällen därefter är det genrep då vi ska köra hela programmet två gånger. SEN GÄLLER DET!!!!

Så boka in MODEVISNINGEN på torsdag!!! Antingen kl 18:00 eller 20:00. I Varberg, nöjeshallen.
Jaa ni ser affischen där uppe ju. KOM!! Ni får inte missa!


Man kanske inte ser vad bilden föreställer men de är också de som är meningen! Varför? läs här!







melissa

sv: låter kul med modevisningen! får se om jag kan åka dit;)

Skrev detta: 2012-04-26 / 07:29:03
Blogg/Webbsida: http://melimelissa.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback