Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ett annat väderstreck

Var på sommarstället i Skåne i helgen. Ett tag till man kommer dit igen, för i denna helgen som kommer ska man nämligen iväg till ett annat väderstreck!! Lovely
 
Har även gått igenom mina garderober och klädhäst och rensat bort några plagg, ytterligare finns. Så det ska man kanske göra imorgon om man hinner, plus lite smågrejer och fortsätta rita streck hit och dit i syrummet.
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Härligt :)

Skrev detta: 2012-08-21 / 19:16:29
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback