Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Christmas edition

Bakat, julpyntat och lyssnat på julmusik. Och ja ni kanke undrar också vad som hänt med kakorna!! Hahah skulle göra en ny sats med snurridurr kakorna jag gjorde för ett litet tag sen, men med en liten "christmas edition" look. Färgerna blev inte som jag tänkt mig, inte smeten heller och ni skulle sett när jag tog ut de från ugnen... Trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Då de dessutom var väldigt mycket större än på denna bilden ovanför. Men trots det smaka dom bra ändå! Hahahaa
 






Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vad är det för kakor du har gjort? :)

Skrev detta: 2012-12-12 / 10:42:26
Blogg/Webbsida: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Cajsa FOTO

TAAACK :D Vad har du i ugnen?:D

Skrev detta: 2012-12-12 / 17:57:04
Blogg/Webbsida: http://www.cajsaphoto.blogg.se
Frida

Vad är det för spännande som du bakar??

Skrev detta: 2012-12-20 / 21:12:26
Blogg/Webbsida: http://fridakjall.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback