Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fina klappar

Julen var fantastisk och likaså alla fina klappar man fick detta år. Mycket ifrån min realistiska önskelista! Hårprodukter, smink, lite porslin till servisen, andra småsaker och också en smyckesgalge och magnestisk nåldyna som mina päron trixat ihop själva. Vi får även inte heller missa ritplattan jag fick, som jag säkerligen kommer sitta mycket med framöver och skissa.
 
Idag fick jag också några extraklappar, ett par skinnhandskar och några roliga ting som kommer på posten om någon dag, jihoo va kul :)
 






♫♪ sandra T

nice!

Skrev detta: 2012-12-27 / 18:55:28
Blogg/Webbsida: http://www.sandramusic.blogg.se
Anonym

Fantomen på operan är bara för bra!

Skrev detta: 2012-12-29 / 01:31:33
Blogg/Webbsida: http://anjix.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback