Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julen 2012

Mysiga jul! Det börjar som alltid dagen innan med stort kalas hos mormor och morfar då mormor fyller år. Det brukar bjuds på julmat men i år bröts den traditionen, vilket jag tycker för den delen är skönt för är inte så stort fan av julmat längre. Dock blev det desto mer på julafton. Dagen börja med att man gick upp kvart över sju och såg på julkalendern, åt lite frukost och sen satt framför granen med familjen och öppna paket. Vidare kl tolv till ena halvan av släkten och åt mat och såg på Kalle Anka, som ja löjligt nog fått delar bortklippta detta år. Hem riktigt trött en sväng för en powernap och sedan vidare till andra delen av släkten med uppåt 20 pers detta år. Määängder av mat och sedan klapputdelning som jag och Mikaela i år fick ansvara för...m.m.. Med lite snö kvar från snöstormen dagen innan så blev min julafton fin och trevlig! Hur hade ni det?
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback