Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Till våren

Ja då var det beslutat, inskickat och såhär blev det! Tacka endast ja till två jag stod reserv till, som jag också för den delen nog inte kommer få, för har stor antagningsnivå. Men å andra sidan har jag nog kanske tillräckligt att göra ändå i vår har jag kommit på. Ska sy en balklänning, ha fotograferingarna, lite med det hemliga projektet, förmodligen göra en del arbetsprover till högskolor m.m., försöka få ett roligt jobb och jobba mycket och sedan väldigt sugen på kurs från annat håll. Så ja det kommer bli kanon i vilket fall!
 
Men, någon som gått dessa kurser ovan som kan berätta mer om vad man gör på dom?
 






ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Åh kul! :D
sv: haha ja verkligen!! ^^ Kram!

Skrev detta: 2012-12-19 / 14:37:05
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback