Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Xmas balls

Julgranen kom in i lördags, följde musikhjälpen en del det sista och gud vad berörd man kan bli och vad Sverige kan göra ibland. 23 fantastiska miljoner till rätt händer och såklart skänkte man en slant, var svårt att låta bli när man börjat titta på det. Slängt också snabbt ihop lite julgodis, skissat klänning, gjort på en beställningsdesign och tänkt mycket på antagningsbeslutet som nog kommer sluta i nåt helt annat än vad jag trodde. Får se senare idag vad man tackar ja till..
 






Autophoto - Julkalender på bloggen!

Ja jo men ändå :)
Tack :)

TIPS: Kika in i lucka 17 där du kan vinna 200kr att handla för hos kolmyr.com!
I lucka 18 kan man vinna en header gjord av mig!

Skrev detta: 2012-12-18 / 17:15:53
Blogg/Webbsida: http://autophoto.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback