Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

svordomsvisa

Jag har fått bita i det (piiip) sura äpplet! För tre år sedan köpte jag en dyr data för pengar jag hade tjänat ihop själv, en data som hade allt som skulle hålla i många många år (helst hela livet ut)! Och nu tre år efter går det (piiip) grafikkortet sönder, så jag nu inte längre kan få i gång data-(piiip)!

AHHH jag orkar inte!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Men en sak kan jag säga, om ni funderar på att köpa data så köp inte HP. De har problem med överhettning och har i mitt fall krånglat väldigt ofta i alla år som sedan leder till att den bränner sönder grafikkortet som går på minst 5-6 tusen att laga (=en ny data)!

Så ja.. Får låna en annan data i familjen tills jag köper ny, vilket kommer dröja är jag rädd för!







Bella Davis - MODELL BLOGG

Stackare, hatar när datorer ska krångla, jag hade en HP som jag fick lämna in flera gånger på lagning när den var ny! Första året jag använde den så fick jag lämna in den minst 3 gånger på lagning , skit datorer :0

Skrev detta: 2012-02-11 / 00:44:50
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
† V K Z

tävlar ut en vit freebra, va gärna med! =)



http://vikzan.spotlife.se/2012/02/03/tavling-vinn-en-vit-freebra/

Skrev detta: 2012-02-11 / 21:57:33
Blogg/Webbsida: http://vikzan.spotlife.se
Jenny

Men din stackare :( man känner sig handikappad till tusen, jag skulle avlida om vår dator la av :(((

Skrev detta: 2012-02-13 / 10:08:44
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.com



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback