Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Såhär gör du om du vill beställa design!

Ja, vill du beställa ny bloggdesign av mig kanske? Till en början! Läs detta NOGA innan du skickar ett mail, så det inte blir några missförstånd.

- Jag gör INGA designer gratis.
- Jag gör endast designer till blogg.se och webblogg.se.
- Jag gör endast design åt de som svarar snabbt på mail. Orkar inte sitta och vänta i flera dagar på andra.
- Beställ en design endast om du är helt säker på att du kan betala.

PRISLISTA
Header - vill du bara ha en ny header kostar detta mellan 50 - 150 kr.
Hel design - vill du ha en helt ny design fixar jag detta på ett pris mellan 150 - 500 kr.

Priserna är satta som rörliga, då jag bestämmer när du godkänt hur mycket tid och arbete jag lagt ner. 
Enkla saker och grunder går till minimumpriset, men ju komplicerande det blir desto högre blir priset.

(Du kan självklart säga till mig vilket högsta priset för dig är, så överstiger jag inte med arbetet)

Min logga kommer finnas med i designen.
Vill du ändra utseendet på denna till exempel genom en text istället kostar detta 100kr till.
Vill du inte ha med min logga alls i designen kostar detta 200kr till utöver designen i sig.

VAD SKA DU GÖRA NU DÅ?
Till en början, skicka ett meddelande till mig genom kontaktformuläret under fliken "kontakt" , och berätta att du är intresserad av att beställa en ny design. Du får svar tillbaka om jag har tid för detta arbete just då eller inte. Och är fallet att jag har tid så skickar du ytterligare ett mail med följande innehåll:


- Namn och bloggadress.
- Ska du ha header eller hel design? Högsta pris?
- Bilder (ifall du vill ha dom på något speciell ställe får du säga det).
- Beskrivning på hela designen. T.ex: färger, storlekar, texter, tema, om du vill ha tex. klocka, flikar,
  2 menyer, rörliga bilder eller något annat.
- Om du sett någon annan design som du gillar, så skicka gärna med länk till bloggen. Det gör det lättare för
  mig att se vilken stil du gillar och hur dina önskemål ser ut.
- Övrigt, om du kommer på något annat.
 
(Vet du inte riktigt hur du vill ha den så gör jag en som jag tror du kommer att gilla och du kan samtidigt samtycka)
Kom ihåg, du kan tjäna på att beskriva noga!

- SKICKA!. Sedan är det bara att vänta tills jag skickar ett mail tillbaka och
  påbörjar designen.

NÄR DESIGNEN ÄR KLAR!
- När jag sedan anser att designen är klar, behöver jag ditt godkännande genom att du för över pengarna
  till mig med summan jag bestämt. Jag vill ha pengarna insatta på mitt bankkonto.
- Vi diskuterar vilket alternativ och när jag sedan har fått pengarna, behöver jag lösenord och adressen till din
  blogg. Så lägger jag in allt åt dig!

(Jag är verkligen inte intresserad av att förstöra för andra och ingen av de jag lagt in åt tidigare har klagat. Det enda du kan göra är att byta lösenord och ändra sedan tillbaka, ifall du vill vara helt säker på att jag inte går in efteråt. Inte för att jag någonsin skulle göra det ändå)

KLART och jag hoppas att du kommer gilla den och njuta av designen länge!
 
Har du undringar? Skicka ett mail eller kommentar!

BLÄDDRA GÄRNA I MIN PORTFOLIO OCH SE VAD JAG GJORT TIDIGARE. -> [Länk]
 
 






Clara

Hej! Gör du fortfarande designer till blogg.se? :)

Svar: Hej! Tyvärr så hinner jag inte med det just nu. Hoppas du hittar någon annan som kan hjälpa dig. Kram
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2015-03-14 / 19:50:08
Blogg/Webbsida: http://www.claraask.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback