Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Week three

Veckan har gått som hejsan. De jobbiga dagarna är över, dock har dom inte varit så värst jobbiga denna veckan. Mest föreläsningar! I måndags var det från KRIS från Falkenberg (Kriminellas Revansch i Samhället), där de berättade om sina 35 års kriminella bakgrund och hur de tagit sin revansch. Tisdag blev det information från det motsatta, brottsofferjouren och igår någon som prata om hur invandrare tas emot i Sverige. Mycket intressant allihopa! Dessutom har de övriga lektionerna också blivit att man bara suttit ner och lyssnat, förutom igår på teatersömnaden dåda.

Idag däremot har jag vart hemma och gjort på balklänningen. Sytt på en spets på 9 meter för hand! 7,5 timme tog det :P 

 
Ginta Lapina by Vincent Peters for Vogue Russia November 2011







Linn - Drömmen om att bli modell & fotbollsspelare

Drömmen om att bli modell & fotbollsspelare

- hur låter det?



Haha, det är faktiskt jag som har drömmen!

Checka in min blogg och ta del av mitt liv med bilder på mig, outfits, tips, mode, träning & massa annat.(:♥

Skrev detta: 2012-01-20 / 18:59:43
Blogg/Webbsida: http://jalinns.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :) Och vad kul, det ska jag kika in :)

Skrev detta: 2012-01-21 / 03:09:56
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
B.

Titta in på nya bloggen! :)

Skrev detta: 2012-01-21 / 12:44:33
Blogg/Webbsida: http://bellathornkvist.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback