Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Juli

Abbey Lee Kershaw by Lachlan Bailey
 
Känns som jag säger det varje gång med kan ni tänka er att det är julimånad redan! Detta året har gått väldigt fort och nu går vi in på andra halvlek av året.
 
Jobbat nu fredag, lördag och söndag. Träffade textiltjejerna i fredagskväll och såg fotbollsem-finalen igår. Idag är jag ledig, liksom tisdag och onsdag. Litet möte om projektet ikväll, körlektioner imorgon och så blir det att fixa frillan hos Mikaela på onsdag.
 






Becca

Visst är den? Love it :) Ha en underbar helg! 

Skrev detta: 2012-07-07 / 14:07:56
Blogg/Webbsida: http://Rebfre.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback