Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bal i Varberg

Igår var det min tur att gå nerför gatan till socitén i Varberg för att fira studentbal. I många år har jag stått och tittat när par strossat ner och tänkt på hur det skulle vara när jag var dom. Igår fick jag känna på det och hade en väldigt rolig kväll. Mycket trevligt sällskap, god mat, bra musik och med en speciell stämning. Något som alla skulle uppleva!

Roligt att få höra så många snälla kommentarer om hur fin balklänningen jag sytt också. 








Tack till Robin som följde med mig och Mikaela som gjorde mig så fin i håret och i sminkväg, så duktig!







sussi

ja klänningen blev verkligen super =)

så roligt att äntligen få gå på den

där balen i den =)

Skrev detta: 2012-06-12 / 15:38:00
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/
ellensjo

sv; Tack så mycket! :)

Kram

Skrev detta: 2012-06-14 / 23:10:27
Blogg/Webbsida: http://ellensjo.blogg.se/
Liborius

vad vacker du var:) jag missade tyvärr balen i år eftersom jag var uppe i stockholm:/

Skrev detta: 2012-06-17 / 10:43:54
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback