Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Song from a secret garden

Dorothea Barth Jorgensen for Modern Weekly China, Shot by Hugues Laurent
 
Förra veckan satt jag och arbeta till viss del och igår träffade jag X och hade vårt möte. Från halv elva till halv fyra var jag där och vi kom fram till en hel del! Många beslut togs om det som kommer härnäst. Så nu tar vi ett nöjt skutt framåt till nästa del!! Sååå laddad för att genomföra detta!
 
Idag däremot träffade jag en nära vän som jag inte varit med sen ungefär två år tillbaka. Så roligt! Och nu när man äntligen är "fri" så ska vi bannemej se till att det blir ofta.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback