Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hade trott att jag skulle

Hade trott att jag skulle ha gjort mer igår när man hade studiedag. Men eftersom det var så fint väder ute för en gång skull så kände jag inte för att sista inne framför symaskinen ännu en dag. Och när väl solen gick ner, ja då fick jag sätta mig vid datorn som krånglat med virus och skit. ALL DENNA TEKNIK! För en månad sen gick min egna datorn sönder, och nu fick datorn jag lånar virus. Men som tur är, är den fixad nu bara massa program och sånt som ska installeras klart!

Riktigt fint vårväder har det varit idag också. Så otroligt underbart äre! ÄNTLIGEN!
LÄNGTAR SÅ TILL SOMMAREN, när allt är över.

 

 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback