Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tid, lust och ork


Jessica Perez for Limité Spring 2012 Campaign by Richard Bernardin

Jag har knappt tid, lust och ork med att skriva här längre. Det får helt enkelt bli när det blir. Så förvänta er inte varje dag, det kan dröja långt mellan gångerna vare sig vad ni säger eller inte.

Det är mycket nu. Satt i helgen och skrev ett stort arbete. Hade första modellträningen igår med alla modeller och frisörer. Grunder om hur man går och vem/hur stylingen ska se ut. Affischen och programbladet som jag står för är strax färdigt. Någon sponsorlogga som fattas och så vidare. Möte om filmning på fredag, fotografering, mer träningar, musik måste vara satt snart och om man inte har inlämningar/prov att göra så sitter man och kämpar med alla plagg som ska sys.

Ja, där har ni lite om vad jag hittar på om dagarna, nu och ett tag framöver!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback