Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Balförberedelser och drömjobbet

Igår var man i stan och leta efter accessoarer att ha på balen. Fick med mig hem ett armband, två ringar och örhängen med mycket blingbling. Någon väska och skor som återstår nu bara.... en vecka kvar till första av två baler jag ska gå på! Den huvudsakliga anledningen till varför jag åkte till stan var dock inte främst att leta efter detta utan träffa på en tjej för arbetsintervju. Ett mycket spännande och jätteroligt projekt! Så håll alla tummar stenhårda för mig att det står i mailet imorgon att jobbet är mitt! Hade vart rena drömmen!!

Idag är det däremot dax att åka mot Mikaela för att göra provsminkning/frisyrer och som ni förstår, även de till balen nästa vecka.







sussi

klart ja hålller tummarna jätte hårt.. =)

lycka till !!!

berätta hur de gått sen..

Skrev detta: 2012-05-19 / 14:20:15
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback