Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

När en kvinna sträcker ut vänster hand genom bilfönstret kan det betyda...

"När en kvinna sträcker ut vänster hand genom bilfönstret kan det betyda två saker: antingen torkar hon nagellacket eller också tänker hon svänga höger." - Rudi Carrell
 
Haha rätt roligt citat som man hitta. Och inte nog med de så fann men rätt många sjuka men så roliga svarsalternativ när man tillbringa massa tid åt körkortstesterna, men de tar vi inte upp nu. För nu är det hela verkligen över, två veckor efter den där dagen nu så har jag idag hämtat ut mitt körkort. Välkommen in i plånboken säger jag, dock ser man lite flint ut på fotot då håret verkar ha försvunnit in i bakgrunden, men ja det får man väl leva med.
 






ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

grattis till körkortet!! :D

Skrev detta: 2012-12-01 / 21:43:08
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback