Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

12-10-17

 
På tiden att jag hitta webbkameran i datorn i förrgår, haha. Inte det lättaste faktiskt då det inte bara var att skriva in cam eller liknande i sökfältet, fast har i och för sig inte letat så mycket heller. Jag idag har gett tiden åt plugg här hemma, körkortsteori och på inlämning två i digital modeskiss som jag förvånande nog inte har allt för mycket kvar på nu. Skönt! Imorgon ser dagen nåt så när lik ut som idag, förutom ett tandläkarbesök på eftermiddagen. Hoppas ni haft en bra dag!
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

du är så snygg, vill se fler bilder på dig :D

Skrev detta: 2012-10-19 / 23:43:41
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback