Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Big Birdie

 
Bild jag tog från ytterdörren för någon vecka sen. Idag har det varit en pluggfri dag. Gjort i ordning lite bland alla bilder osv till skivor och hårddisk, halvtittat på en film och sök kurser till våren. Blev 12 kurser denna gången och valde lite av varje inom textil, fotografi, företagande, grafisk design och webbprogrammering. Så får vi se sen vilka jag sållar bort. Sen har jag bakat donuts också ikväll! Haha bjuder på några här imorgon ;)
 






louise

Sho snygging :) vad gör du för kul just nu?? kramar

Skrev detta: 2012-10-10 / 11:41:36
Blogg/Webbsida: http://mamaciita.blogg.se
Vilma

Wow! är det en örn :O Oo donuts vad gott <3

Skrev detta: 2012-10-10 / 12:22:36
Blogg/Webbsida: http://allwithvilma.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback