Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Free Fallin'

 
Följde livesändingen ikväll där Felix Baumgartner genomförde drömmen att kasta sig ut från 39 mils höjd och slog därmed rekorden: högsta hopp i fritt fall, första att bryta ljudvallen vid ett hopp och högsta bemannade ballongfärd. Det tog drygt två och en halvtimme att komma upp och klippet ovan visar hur hela neråtresan gick till. Fräckt!
 






Lulu - startar klädmärke

Hej :) tack! programmet heter marvelous designer och är ett program for typ 3D artister egentligen, men jag tycker det är spännande :)

Skrev detta: 2012-10-14 / 23:34:44
Blogg/Webbsida: http://jagkansjalv.blogg.se/
Liborius

helt sjukt! skulle jag aldrig våga, haha:D

Skrev detta: 2012-10-15 / 14:44:07
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback