Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

My clothes in spotlights again

Tog en sväng om textilen igår och snacka lite med textillärarna. "Dumpa" nämligen av lite kläder jag sydde när jag gick där också som de ska låna och visa upp på Hallands Gymnasiemässa i Varberg den 17 och 18 oktober. Så går du nian och ska börja på gymnasiet, så har du i alla fall en anledning till att komma och kolla nu ju ;)
 
Mer info om mässan [här]. Och linjen du ska kika lite extra efter är: Hantverksprogrammet-Textildesign på Peder Skrivares skola. Kika även in deras [blogg], där du i alla fall kommer känna igen ett av ansikterna ;)
 






Liborius

roligt att dem vill visa upp dina kläder:)
hoppas du har en bra lördagskväll<3

Skrev detta: 2012-10-06 / 21:23:38
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
Mikaela, din bäääääääästis

Jag ska va där med :P tror jag! Ja de måste va den :)) så då har även du en bra anledning ;) och de andra har två anledningar

Skrev detta: 2012-10-07 / 09:52:28



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback