Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sammanfattning höst/vinter-trender 2012

Yiqing Yin Couture Fall/Winter 2012
 
Här kommer min återkommande säsongssammanfattning av modetrender. Hoppas inläggen kunde inspirera någon även denna gång! -Länkar finns bakom orden för mer info om trenden.
 
DAM
Överdådig och guldig lyx  | Burgundy | Skinn | Pudriga och dova pasteller | Skörten på toppar, klänningar och jackan | Ankelkorta cigarettbyxor | Pennkjolen | Utskjutande axlar | Boxiga ärmar | Prådiga dekorationer - More is more | Hellånga byxor som går enda ner och döljer skorna | Pressveck | Pälsdetaljer | Slaglösa kappor och jackor | Massa mönster | Damig elegans | Markerad midja | Figurnära klänning | Lång skinnhandskar | Volangförsedd klänning eller kjol | Oversizad jacka | Friluftsliv och cowboy-vibbar | Luddiga tröjor | Stickat |  Minimalistiskt | Glasögon |  Dekorativ krage eller kraghalsband |  Himmelsblå | Oxblodsrött | Orange | Kornblå | Smaragd och neongrön | Sportigt |  Kimonovariant |  Skor och väskor
 
HERR
Stickat | Västar | Vinrött | Brunt | Byxor med pressveck | Bomberjackan | Duffeln | Stickad mössa | Lager på lager | Slipsen | Sjalar | Eleganta kängor | Skärpförsedd rock | Tunnare dunjacka
 
Se gärna mina sammanfattningar från andra säsonger, vissa trender håller i sig än!
[Vår/sommar -09] [Höst/vinter -09] [Vår/sommar -10] [Höst/vinter -10] [Vår/sommar -11] [Höst/vinter -11]
I våras blev det inte många trendinlägg pga tidsbrist, men finns att hitta någon i kategorin trender.
 
5 SNABBA EXTRATRENDER
Armésnitt | Långa kappor | Djuriska mönster | Blommiga accessoarer | Blå mascara och eyeliner
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul sammanfattning! :)

Svar: Roligt att du tycker det! :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2012-10-30 / 21:38:07
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha ja det var tider det! xD

Skrev detta: 2012-10-30 / 23:40:54
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
bella davis

hej fina du! vad gör du ikväll? jag ska faktiskt iväg till flygplatsen nu, åker ju hem till sverige i ett par dagar :)

ta hand om dig! kram

Skrev detta: 2012-11-01 / 02:30:21
Blogg/Webbsida: http://belladavis.myshowroom.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback