Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bloglovin och designproblem

Ni som bloggar på blogg.se har säkert lagt märke till bland annat att de nu samarbetar med bloglovin, i form att man kan läsa sina prenumeranters inlägg från ens login. Tycker det är en bra ny idé, så kommer förhoppningsvis följa mina prenumeranter lite bättre nu. Har jag inte just dig kanske, kommentera.
 
Håller förresten också på att velar med en ny design, som inte går vägen ibland bland koderna. De sparas inte, konstigt vid förhandsgranskning och markering osv. Varför? Jo på grund av en av de sämre förnyelserna i det nya blogg.se. Någon mer som har samma tanke om detta?
 
UPDATE: Då har man skickat iväg ett klagobrev till blogg.se om designsystemet nu, helt **** omöjligt att få ordning på koderna pga den nya inställningen de gjort. Suger stort!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback