Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Symaskinerna spinner för fullt


[Bildkälla]
 
Båda symaskinerna har börjat spinna för fullt uppe i syateljén nu. Jag är igång med det sista och ibland kommer jag på mig själv att jag ler. Det kommer bli så bra det här och längtar tills jag och X står och har resultatet framför oss och tänker "vi klara det!". Då är det värt varenda minut jag tillbringat åt det här. Och det är bara början!
 
Roligt förresten att nedanstående inlägg hamnat på blogg.se förstasida, fler trendinlägg kommer! Hoppas ni haft en trevlig dag allihopa.
 






johanna

hejsan nice blogg du har bruden kika in i min blogg

Skrev detta: 2012-09-14 / 08:29:43
Blogg/Webbsida: http://johannaafrikanen.devot.se
LindaViola - mamma till två!

sv; Okej, vad kul!

Skrev detta: 2012-09-14 / 08:46:12
Blogg/Webbsida: http://lindaviola.blogg.se/
idawesterberg<3

sv: ja exakt:)

i helgen blire att vara med killen,plugga och match :)

sjd?:)

Skrev detta: 2012-09-14 / 15:44:53
Blogg/Webbsida: http://idawesterberg.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback