Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Acne Killer

Har tyckt det skulle vart spännande att testa och se om den "omtalade" nya masken är så bra som många säger. Därför ramla den ner i postlådan idag och tänkt prova på ikväll. Får hoppas den lever upp till förväntningarna! Uppdatering kommer efter.
 
Har du testat Acne Killer Mask och vad tyckte du?


Uppdatering: Len, fräsch och jämnar ut hyn litegrann. Efter att ha använt den en gång skulle jag säga att produktinformationen är lite väl överdriven. Man ser ju att den gör lite skillnad, i alla fall i masken när man fått av den. Dock ingen wow-faktor, men ska ge den en till chans!
 






liborius

aldrig testat!:)

Skrev detta: 2013-04-13 / 09:53:59
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback