Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Alternativt sommarjobb

 
Vi går in i vecka sjutton och det kommer hända några nya spännande saker denna vecka. Kommer till det!
 
I helgen var vi faktiskt och hade "bakluckeloppis" i några timmar. Lite kul men gick inte alls så bra som vi hade trott, haha. Så, efter att balklänningen är färdig har jag tänkt att sälja lite "skit" här på nätet istället. Kan vara bra att gå igenom det man har! Om inte annat få in en och annan slant, om sommarjobb inte blir aktuellt. Tips för er som kanske inte heller tror att ni kommer få något i sommar. Tror det är många som sitter och har en massa som man inte använder, visst har jag rätt!?
 
Photo | Nadine Ottawa
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback