Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Andra fotodagen

Liten smygtitt på en av bilderna som togs, här på min balklänning.
 
Igår hade vi andra portfolio-fotograferingen, eller rättare sagt andra fotodagen med sex olika fotograferingar!
Mikaela som gör hår och sminket kom redan kvart i sju på morgonen och en timme senare kom min modell som satte sig direkt ner för att bli fixad till olika looks. Förra gången fick vi gjort fem fotograferingar och denna gången åkte vi då runt till sex olika platser och jag fick mina kläder jag sytt på bild. Vi har nu bara en fotodag kvar och då höjer vi snäppet ytterligare för att få färdigt de sju sista kreationsbilderna.
 
Trots långa dagar (då man var hemma igen klockan sju på kvällen), så ser jag fram emot nästa fotografering mycket. Är så himla roligt och inser nu på riktigt att jag verkligen vill kombinera mitt klädskapande i framtiden med att vara min "egna fotograf".
 






F E L I C I A

så kul! och så fint!

Skrev detta: 2013-04-29 / 21:05:20
Blogg/Webbsida: http://thegoldenyear.blogg.se/
F E L I C I A

vad ska du göra ikväll? :)

Skrev detta: 2013-04-30 / 19:02:42
Blogg/Webbsida: http://thegoldenyear.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback