Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Beställningsdesign

Kodat färdigt en bröllopsdesign idag till Anna på vartbrollop.blogg.se, en ny spännande blogg. Samt för några veckor sedan gjorde jag även en design till min fina vän Kajsa som även den bloggen är nyskapad. Gå gärna in och kika och berätta vad ni tycker?
 
 
 
Är du också sugen på en ny design? Kontakta mig, så skapar jag efter dina önskemål!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback