Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Eventful

 
Full fart de här senaste dagarna. Blev i förra veckan kallad på intervju till en skola jag sökt till i Göteborg och igår tog jag alltså tåget till Götet och gick på intervjun. Gick bra, så nu väntas bara beskedet och sedan även till alla de andra också så klart. Har fått veta att jag inte gått vidare på en idag, visste att de skulle vara svårt då konkurrensen är stenhård så det är okej ändå. Får fortsätta hålla tummarna, lite hårdare. Orkar inte vänta bara för vill veta nu, men tyvärr är det ju just det jag är tvungen till!
 
Efter intervjun träffade jag för första gången tjejen jag snackat med i 1,5 år via nätet som jag faktiskt stött på här genom bloggen, himla trevligt! Sen bar det av hemåt och hann slinka in och köpa biljetter till modevisning i nästa vecka! Ska bli riktigt roligt att se vad "årskullen" under oss på gymnasiet har åstadkommit.
 
Idag starta dagen med lite "hysteri". Två lösspringande hundar sprang runt här och en stund efter de blivit hämtade, så kom de tillbaka, igen. Resulterade även att ena missen hittades långt uppe i ett träd! Stackarn.
 
Färgades hår och sedan iväg till stan. Fika och härligt snack med Kajsa innan systern blev upphämtad på tågstationen. Imorgon blir det en annan händelserik och stor dag!
Photo | Alexi Lubomirski
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback