Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hängselbyxor!!

 
För ett tag sedan skrev jag ett inlägg med lite sneak peeks om vad ni tror det är för plagg Lie-em:s första kollektion kommer leverera till er. Och jo ni kom då in på rätt väg och jag vill idag meddela klart och tydligt här att det faktiskt är hängselbyxor ni kommer kunna köpa snart och som jag designat för Lie-em. Hängselbyxor blir mer och mer populärt och en av säsongens stora trender.
 
MEN. Jag tror att ni alla har en bild om hur en hängselbyxa ser ut. Jag och Emmelie satt därför i förra året och planerna var att vi skulle skapa två modeller som var utöver det vanliga. Hängselbyxorna från Lie-em har en helt unik modell som vi hoppas kan få er på fall och att vi ska kunna sätta hängselbyxan längst fram på modekartan igen!
 
Vad tycker du om hängselbyxan?
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback