Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modevisning 2013

Igår för ett år sedan hade vi vår modevisning! Allt det vi sydde på gymnasiet visades upp och ännu sitter affischen uppsatt på väggen här hemma. En upplevelse och minne jag aldrig kommer glömma!
 
Nu vill jag tipsa om årets visning! Så om ni har vägarna förbi Varberg på torsdag tycker jag absolut att ni ska gå och titta.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback