Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Film om Lie-em

 
Min allra första film jag skapat är nu ute officiellt. En kortfilm om vårt projekt, Lie-em. Du får se bilder från det arbete jag gjort tillsammans med entreprenören Emmelie Olofsson. Där jag har designat, gjort mönster och sytt upp prototyper till fabriken som ska producera fram till det nystartade företaget. En stor smygtitt på den första kollektion som ska lanseras nu i vår! Berätta gärna din åsikt?
 
Glöm inte att följa Lie-em på facebook heller.
 






basebollivet.blogg.se

En stor applåd. Fantastiskt bra gjod. I LOVE IT!

Svar: Glad you liked it :)

Det låter som en bra kväll du.. I like. Hur var mellon då? Hha

Skrev detta: 2013-02-17 / 04:00:09
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback