Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Orienteringsrally

 
Tror aldrig jag haft så roligt på en bilfärd som jag hade igår när vi var på jakt efter balklänningstyg.
Två bästa vänner, båda relativt nya körkorttagare, vilse bland vägarna i Göteborg, skriker hysteriskt åt kärringen i GPS:en varför hon säger fel hela tiden, kör runt i cirklar och inser att man varit här minst två gånger tidigare, kör förbi en avfart och säger sedan att "vi skulle nog av där" och därför är just då påväg mot Stockholm istället för Malmö........ och sedan bara skrattar emellanåt! Haha för himla härligt ändå och det sista vi säger till varandra innan vi skiljs åt: "Det får vi göra om"... "Att köra vilse alltså, haha"
 
Tur nog så hittade vi till tygaffären och till slut även hem, tillsammans med en påse med 8,5 meter tyg till balklänning med tillbehör, inklusive ett tyg jag inte kunde lämna affären och vara utan. Brukar bli så märker jag..
Så imorgon börjar jag nog på!!
 






Liborius

åh vilka fina tyger!!

Skrev detta: 2013-02-10 / 17:09:21
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
T E S S D E A

Fin blogg! <3

Skrev detta: 2013-02-10 / 20:41:29
Blogg/Webbsida: http://tessdea.nu
basebollivet.blogg.se

Haha underbart! GPS-damen (tänker hela tiden på OC haha) är verkligen inte att leka med. Och när man är ute och kör ett par stycken så blir det lätt ett par skratt. Ser fram emot vår roadtrip... eler inte, jag undrar om vi kommer överleva ;)

Svar: Det var ju bra att dem ryckte upp sig lite, då kanske det trappar upp vecka för vecka. Man kan ju alltid hoppas :P

Haha lite konstiga är vi svenskar, men det hör till. Det är så vi är. Amerikanerna är konstiga dem också. På ett annat sätt!

Haha ja han är lite skelögd. But I love him ;)

Skrev detta: 2013-02-11 / 06:34:46
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Cajjo

Bloglovinbyte?

Skrev detta: 2013-02-11 / 10:11:30
Blogg/Webbsida: http://cajjohjartamadde.blogg.se/
Liborius

tror jag med:)
hoppas du får en bra start på veckan!

Skrev detta: 2013-02-11 / 14:32:55
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Svar: Haha... oh NO! Jag avskyr GPS. Dem har så jobbiga röster också och jag blir skitsur ;) Vi har inte bestämt helt när vi åker men det lutar åt att vi åker imorgon eller på onsdag. Beror på när vi känner oss mentalt redo!

Nej absolut inte, dare to be different liksom.

Förresten tyget såg superfint ut så det ska bli kul att se vad du trollar fram där.

Skrev detta: 2013-02-11 / 15:46:47
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback