Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ibland glömmer man av...

 
... att sluta blunda för vad som händer i sitt eget liv och ta till vara på det istället
... att göra endast de man själv vill göra och inte behöva lyssna på vad tillvaron säger
... att du inte ska ta åt dig någon negativ energi från andra
... att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, stressa inte
... att du kommer långt på att våga ta risker
... att allt är möjligt och att det bara är du själv som kan hindra en
... att om du har en dröm kan du göra den till verklighet genom att bara jobba för det och tro på dig själv
... att det som inte dödar dig gör dig bara starkare
... att du är en individ som är lika värdigfull som alla andra
... att våga var dig själv och gå sin egna väg
... att allt händer av en mening
... att man någon gång måste misslyckas för att kunna glädja sig åt att lyckas
... att du är älskad av många även om du inte tror det
... att det är du som lever ditt liv och ingen annan
 
... att någon gång ibland kanske bör uppmärksamma sig själv lite mer, men glöm inte att behandla
    andra som du själv vill bli behandlad samtidigt.
 
........
 






Matilda

Helt klart viktiga saker att komma ihåg !!
Man får hitta något sätt där man tvingas påminna sig själv om det vare sig man vill eller inte, så man inte riskerar att glömma :)

Skrev detta: 2013-01-15 / 11:23:30
Blogg/Webbsida: http://neexx.bloggplatsen.se
Matilda

Sv: så lite så :)
Jag har börjat ställa mig själv frågan "Vad får jag ut av det här". Finns det inga positiva svar är det antagligen inte värt det. Det har fungerat ganska bra hittills faktiskt :)

Skrev detta: 2013-01-15 / 17:03:14
Blogg/Webbsida: http://neexx.bloggplatsen.se
CICCI BENGT | 21 årig småbarnsmamma & inredningsnörd med friskhets drömmar

Håller med!! Bra skrivet :)

Skrev detta: 2013-01-16 / 01:31:59
Blogg/Webbsida: http://ciccibengt.bloggplatsen.se/
Carina

Härligt och tänkvärt inlägg. Lev livet här och nu!!! Jättefin blogg!

Skrev detta: 2013-01-27 / 13:48:33
Blogg/Webbsida: http://viltovackert.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback