Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jahopp

Här har det snöat nästan hela tiden sen men vakna igår eller när det nu var. Så nu är här mycket snö igen..
Jag som ville att våren skall komma nu, då jag envisats med att få ut julgranen och allt annat pynt i huset. Men men om man kan se det som något positivt så ska vi ha de första portfoliofotograferingarna med mina egensydda kläder i helgen och då vill jag att några bilder ska ha en vintrig kall känsla, dock kanske det skiter sig med en, vi får se. Har hängt fram de kläder och planerat lite mer men ska nog se över det lite till innan, annars tar vi resten då. Ska bli kul!
 






Nathalie

Ja min start på veckan har varit bra, hur har din varit? :D

Skrev detta: 2013-01-16 / 14:19:55
Blogg/Webbsida: http://nattstad.se/nathalienyren
CICCI BENGT | 21 årig småbarnsmamma & inredningsnörd med friskhets drömmar

sv: Tack så mycket! :)

Aah, förstod nästan det! Kul att testa massor o se hur det blir också :)

Ja, verkligen! Så lite så :)

Skrev detta: 2013-01-16 / 17:59:20
Blogg/Webbsida: http://ciccibengt.bloggplatsen.se/
emma

sv. tack snälla! :) <3

Skrev detta: 2013-01-16 / 21:14:31
Blogg/Webbsida: http://emzaans.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback