Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nytt år

Det är den tredje dagen på det nya året. Nyårskvällen blev lyckad och likaså tycker jag även året startat. Känns konstigt att det inte är 2012 längre och kommer nog ta ett tag innan det faller in av sig själv att man ska skriva 13 istället för 12. Men nog om det, nu blickar vi framåt på ett år som jag vill att jag ska utvecklas mycket på och försöka tänka mer på en själv!
 
Som det känns har det nästan blivit som en lite tradtion att man börjar året med att köpa en liten större julklapp till sig själv. Tycker jag är väldigt sparsam annars så värd att få unna mig litegrann. Så är just vad jag sitter och hoppas få i alla fall inom den kommande veckan. Ska bli så kul! Dessutom fick jag hem några extra julklappar igår som jag ska visa för er senare idag. Happy!
 
Nu blir det brunch, sen fortsätta plocka iordning bland en del saker.
 
Frida Gustavsson for Tiger of Sweden, photographed by Hasse Nielsen.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback