Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lägenhet fixad!

 
Kontraktet är påskrivet och första lådan är packad! Om 25 dagar flyttar jag till Borås och jag kan inte vara något annat än övernöjd. För det första att man blev antagen på den skolan jag allra helst ville komma in på och sedan få en bra, alldeles lagomstor lägenhet på 25 m² som är galet nära skolan, shopping, stationen och Marielle som granne. Det kunde helt enkelt inte bli bättre!
 
Satt ute i sommarsolen, åt nyplockade jordgubbar, drack fläderblomsaft och njöt med Ikeakatalogen i högsta högg igår. I veckan bär det av för shopping där och hoppas sedan man kommer hem med mycket bra saker som ska finnas med i första flyttlasset den 1 augusti. Är så peppad på hela detta kalaset så ni anar inte!
Photo | Camilla Akrans
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback