Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Att behöva njuta av sommaren

 
Mitt numera "sommarjobb" började jag på igår förmiddag, då man åkte iväg och hade lite loppis i några timmar. Blev allt lite klirr i kassan i alla fall. En gång till planerat om det blir fint väder, sedan får jag se vad jag gör med resten. Blir väl kanske att jag säljer av lite finare saker via nätet innan det skeppas iväg.
 
Kommer i vilket fall som helst bli en väldigt behaglig sommar för mig i år, vilket jag faktiskt är mycket glad för! Det känns som att jag verkligen behöver en sommar av ledighet. Har haft det fullt upp i några år nu och alltid haft något på gång. Skolan och stressen att hinna få färdigt allt inför modevisningen förra året, därefter jobbade man sommaren på både restaurangen och påbörja allt med projektet, sedan de två kurserna jag gick, tog körkort, portfoliofotograferingarna, sytt balklänningen och sist men absolut inte minst, alla dessa arbetsprover jag gjort i vår. Det har egentligen alltid varit något man tänkt man måste göra när man håller på med nåt annat. Så därför är det mycket skönt då de flesta punkterna har bockats av och snart de sista även så. Andas ut och bara njuta av årets bästa årstid. Man måste ju tänka på refrängen, till hösten drar det ju nämligen igång igen!
 
Igår så gjorde jag även litegrann på portfolion och nu ska ni veta, är den snart färdig. Några ynka detaljer kvar, så i veckan blir hemsidan officiell!
Photo | Guy Aroch
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback