Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Check!

Yay, jag är klar med proverna till tredje stället. Check! Nu går det undan! Förtjänar en paus i helgen från detta tecknande, innan jag fortsätter igen med nya. (Kommer visa er när ansökningsdatumet passerat)
 
Har även nu fått vart inne på antagning.se och klickat fram en massa och anmält mig till andra utöver, ifall ifall.
-Check! Ska mycket till om man trots allt ändå är sysslolös i höst om man säger så, haha.
 
Näpp, nu väntar kudden på mig och en trevlig dag imorgon med "balklänningens ägare". See you on Sunday!
 






basebollivet.blogg.se

Vad duktig du är, heja heja. Då tycker jag absolut att du ska ta helg :)

Hahaha... min hund är ett monster, men ett älskvärt litet monster :)

Skrev detta: 2013-03-23 / 03:20:30
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Anna

Låter kanon! Jag ska hålla tummarna för att du kommer in :) Vilket kommer bli ditt förstahandsval?

Svar: Låter som att du haft en mycket bra och händelserik höst! Själv har jag fått ett extrajobb i en klädbutik som jag kommer att spendera sommaren i och nu i veckan har vi påbörjat vår kandidatuppsats som är det sista vi har kvar på vår utbildning innan jag är klar till sommaren.

Skrev detta: 2013-04-05 / 13:34:15
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback