Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En värdig vinnare

 
Robin Stjernberg sluta som tvåa i Idol 2011, men ikväll tog han hem segern i Sveriges största musiktävling och får representera landet i Eurovision Song Contest på hemmaplan i majmånad. Själv har man inte direkt haft någon favorit under årets omgång, men tvekar inte en sekund på att låten är grymt bra. Älskar ögonblicket han ger svenska folket i tvrutan, den chockerande stund det tar för han att inse att det är han som vunnit. Det gör han till en ännu mer värdig vinnare! Sverige kan känna sig stolta under ESC-finalen i Malmö. Grattis!
 






MADDISENJ

tycker hans låt är rätt bra

Skrev detta: 2013-03-10 / 16:31:41
Blogg/Webbsida: http://maddisenj.se
nathalie

Riktigt värdig vinnare! Himla duktig och sjukt bra låt :)

Skrev detta: 2013-03-11 / 19:47:52
Blogg/Webbsida: http://nattstad.se/nathalienyren



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback