Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ho hey

 
Gav föregående inlägg en hint om en 20 års kris, nja kalla det vad ni vill!?
I helgen däremot emellanåt, var man på kalas och sen i fredags var även Mikaela här igen och vi hade sista fotograferingen till hennes projektarbete. Första var redan förra sommaren och nu är femte och sista gjord. Ingen bild har blivit visad ännu, men snart får jag nog lov att visa några bilder på uppsnofsade jag i både kallt och varmt. Ska bli spännande va?
 
På tal om kallt och varmt, så är den förbannande snön tillbaka med ju. Ibland undrar man vilket deprimerande land man bor i (vädermässigt). Ena halvåret är det snö och kallt, och det andra halvåret så regnar det!? Men men, vad ska man göra. Man kan ju hoppas på något annat i alla fall.
 
En förväntansfull tjej väntar på sin klänning, så idag hade jag tänkt sy litegrann på balklänningen igen och självklart återgå till det andra arbetet med! Ho hey!, som the lumineers sjunger.
Photo | We ♥ it
 






basebollivet.blogg.se

Nejdå jag tycker inte vi ska kalla det för en kris. Det är bra att tänka på livet ibland. It's not all peaches & cream :)

Haha tack :)

Ja, eller.. vi bygger hus. Från grunden. Så det är en del att stå i.. även om bygget inte görs av oss. Men det blir ett fartfyllt 2013 i alla fall. Mycket som händer och sker.

Skrev detta: 2013-03-19 / 12:06:07
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Svar: Haha jag har stenkoll på min lille skit när han är ute, jag lovar... jag har sett The Proposal. Bad shit.

Det förstår jag, det ska bli oerhört kul att inreda från "scratch" och bestämma allting själv.

Skrev detta: 2013-03-19 / 19:25:03
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Sandra

sv: Tack så mycket! Fin blogg :)

Skrev detta: 2013-03-19 / 23:00:56
Blogg/Webbsida: http://saandratornblom.blogg.seblogg.se
basebollivet.blogg.se

Ja det ska bli awesome :) Vinkällaren är redan given haha. Jag ska bo där!!

Skrev detta: 2013-03-19 / 23:28:26
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
felicia

härliga bilder!

Skrev detta: 2013-03-20 / 13:07:26
Blogg/Webbsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback