Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Just give me a reason

 
GLAD PÅSK, får man väl säga!
Det är helt sjukt vad veckorna och månaderna går fort nu för tiden. Ena dagen är det måndag och nästa dag så är det fredag. Ändå har man inte så jättestor koll heller, när helgen kan lika med vara vardagarna för mig då man inte har någon sådan rytm man behöver efterfölja just nu. Skönt, men också något man ibland saknar.
 
Igårkväll hade vi ett litetlitet kalas här hemma. Hann även med att få färdigt allt till ansökningarna till en annan skola. Så idag kunde man glatt åka till posten och lämna in FYRA jättestora kuvert som vardera ska till olika platser i Sverige. Otroligt skönt, att tänka att nu kan man längre inte göra något då det hela är klart till dom. MEN, jag har ju fortfarande två eller tre skolor kvar jag ska hinna med är det väl tänkt. Sen SÅ!!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback